//
you're reading...
TEKSTY, VIDEO DOKUMENT

Transhumanisci(Lucyferianie)-dzięki inżynierii genetycznej i biotechnologicznej wydłużenia życia ciała fizycznego, transhumaniści próbuja osiągnięcia tego samego celu, co ich mistrz ”Lucyfer”


Dla akademickich środowisk  luminarzy i techno-eugeników wizję przyszłości, TRANSHUMANIZMU niesie sztandar elita „Lucyferian” w 21. wieku. Dzięki inżynierii genetycznej i biotechnologicznej wydłużenia życia ciała fizycznego, transhumaniści próbuja  osiągnięcia tego samego celu, co ich mistrz  „Lucyfer”.Podążając za oświeceniowymi wartościami politycznymi, transhumanizm zmierza do wykorzystania światowych zasobów wiedzy dla polepszenia sytuacji ogólu elit . Transhumanizm zaprzęga rozum, naukę i technologię by osiagnac ostateczne cele tajnej wladzy swiatowej.Transhumanisci wierza ze osiagna wieczna  mlodosc scalajac sie z technologia. Wielu transhumanistów monitoruje potencjał nowych technologii i innowacyjnych systemów społecznych do swoich egoistycznych celow.Wiele lat temu,transhumanisci powiedzieli,ze jesli nie zaakceptujesz argumentacji i ulepszen nie bedziesz mogl dostac pracy.I tak sie dzis dzieje.Elita przodujaca w cyfrowej rzeczywistosci, to samobojczy nihilisci.Samobojczy nihilisci wiedza, ze niemaja juz zadnych konkretnych celow.Wola jednak robic cokolwiek,niz nie robic nic.Z radoscia przyjmuja idee zagladynuklearnej, lub zaglady calkowitej i zdaja sobie sprawe ze technologia ma tak potezny potencjal destrukcyjny.Wolna ludzkosc nie moze pozwolic psychopatycznym technokratom,z urojeniami wielkosciowymi napowtorzenie bledow swoich przodkow.Poniewaz tym razem istnieje wysokie prawdopodobienstwo,ze w swym dazeniu do bycia „BOGIEM”  zniszcza wszystko, łącznie ze soba.Teraz obiecuja niepokonana tyranie,przy ktorej poprzednie zbledna pod przykrywka niby wojny z „terroryzmem” na czele ktorej stoi agenda ONZ z B.Obamą.W czasie II Wojny przeciwko hitlerowskiemu ostatecznemu rozwiazaniu stanely wolne narody i armie.Ale gdy powstanie Ogolnoswiatowy Rzad, nikt nie bedzie w stanie powstrzymac planu redukcji globalnej populacji.Dla odpornych na psychomanipulacyjny program,wybudowano juz setki obozow FEMA po calych Stanach jak i nie tylko i nie koniecznie pod nazwa fema.W pogoni za redukcja populacji,zadna metoda nie jest odrzucana.Ciemne typy chca za pomoca broni biologicznej (chemtrails) wywolac serie epidemii.Jedna gorsza od drugiej.A w tym samym czasie rozszerzac panstwo policyjne zeby wesprzec planowa eksterminacje.A wszystko w imie zwalczania niewidzialnych terrorystow.

Grafika 3D wielkimi krokami zbliża się do przeglądarek internetowych. Jednym z pierwszych zwiastunów nowego będą owoce pracy Khronos Group oraz firmy Mozilla (twórców przeglądarki Firefox). Nad czym pracują obie firmy? Nad specjalnym środowiskiem graficznym, dzięki któremu przeglądarki internetowe mogłyby obsługiwać grafikę trójwymiarową , np. safari 4

Reklamy

About grawitacja44

Niezalezny Instytut Badan Nad Otaczajaca Nas Rzeczywistoscia

Dyskusja

2 thoughts on “Transhumanisci(Lucyferianie)-dzięki inżynierii genetycznej i biotechnologicznej wydłużenia życia ciała fizycznego, transhumaniści próbuja osiągnięcia tego samego celu, co ich mistrz ”Lucyfer”

  1. Hey! I’m at work surfing around your blog from my new apple iphone!

    Just wanted to say I love reading through your blog and look
    forward to all your posts! Keep up the superb work!

    Posted by Home and Garden Special Deals | Sierpień 11, 2014, 5:13 pm
  2. Thanks for sharing your thoughts on Garden Awnings.
    Regards

    Posted by Garden Awnings | Październik 2, 2014, 4:02 pm

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: