//
you're reading...
Uncategorized

Wywiad z Andy Pero Montauk „Programowanie Superman” Victim


[tlumaczenie  GOOGLE  TRANSLATOR]

Wywiad z Andy Pero, przeżył tajemnicę projektu kontroli umysłu, mające na celu stworzenie super żołnierza z Psionic umiejętności:
PROJEKT SUPERMAN (siedem części serii Andy Pero http://educate-yourself.org/mc/projectsuperman1part27oct99.shtml)

Eve Frances Lorgen, MA <eve@nightsearch.net>
Original URL: http://www.alienlovebite.com/superman2/superman2.htm

Andy Pero był niechętnie poddaje się program kontroli umysłu, poza strzelać Monarch Project-na uraz program kontroli umysłu podobny do tego, Cathy O ‚Brien opisuje w swojej autobiografii Mark Philips, Tranceformation Ameryki „.

Andy Pero wierzytelności zostały stworzone poprzez połączenie manipulacji genetycznej, uraz na kontroli umysłu i Silva Mind Control szkolenia w wyniku nadludzkich wyczynach i umiejętności Psionic. Poza tym, Pan Pero zarzuca się, że nieświadomie stosowany w tajnych zabójstw jak Kandydat, a także w misjach związanych z Montauk Project, takie jak podróż w czasie.

Andy Pero pierwszy wszedł na giełdę z jego opowieści, w sierpniu 1998 roku jako gość specjalny Preston Nichols przy serii wykładów hosted by Bob Eure z Filadelfii. Byłem tak zaskoczony zeznań Andy’ego, że rozmawiałem osobiście, aby jego historia może być udostępniane czytelnikom wiadomo Magazine. Dla tych, którzy nie znają mnie, ja pracowałem przez dziesięć lat badania i doradztwo doświadczających UFO, uprowadzonych i czasem rozbitków z różnych form anomalii urazów, takich jak nadużywanie rytuału i kontroli umysłu. Ze względu na moje doświadczenie w pracy w obcym uprowadzenia, paranormal, okultyzmu i uraz anomalii, poznałem Andy jako nadzwyczajne przeżył traumy na kontrolę umysłu, którego historia nie powinny pozostać ukryte.

EL: Andy, gdzie jesteś od początku i kiedy trening zacząć?

AP: Urodziłem się w Fallon, Nevada, w listopadzie 1969 roku. Mój ojciec był komandor porucznik w Naval Air Station Fallon w Newadzie w tym czasie. Wierzę, że moje pierwsze doświadczenia rozpoczęła się w momencie miałem dwa i pół roku. Na pięć lat, moja rodzina mieszka w Monachium i pamiętam, że uczestniczy w dwóch różnych klas Przedszkole w języku niemieckim, które znajdowało się na lub w pobliżu McGraw Troop Armii Wojska bazy, a drugi Przedszkole w języku angielskim.

Mam wspomnienia retrospekcji tortur sesji już w wieku dwóch lat, gdzie był poddawany terapii wstrząsu z igłami dodaje mi w uszach i genitalia. Czego (kontrolerów z nimi) nie jest wykorzystanie ekstremalnych uraz do oddzielenia umysłu od ciała. Robią to podzielić na kilka części umysłu, które później mogą zostać zaprogramowane do rzeczy jak nadludzkich wyczynów. Zasadniczo, to odłączyć wszystkie normalnego ludzkiego mózgu impulsy, emocje i to, co jest zwykle obecnych, a następnie zaprogramowanie w nowe. Robią to, aby usunąć wszelki strach, tak, że kiedy program w nowe umiejętności, nie będziesz miał instynktowne, ale nie mogę, boję się … ” odpowiedzi. Oni program do zrobienia, że nie. W istocie, że traktują program i twój umysł, jak gdyby był komputer.

EL: Kim są ludzie eksploatacji tych tajnych programów jak Monarch i Montauk Projekty i gdzie prowadzą swoją działalność?

AP: Nasz własny rząd. Jeden z moich obsługi, którzy próbowali Brainwash mnie do przypuszczenia, że był mój ojciec – był w zasadzie nazistowskich. I nazywali go Adolph, bo jest bardzo Aryan looking.

Po WW2 wielu hitlerowskich naukowców zostało wszczęte w ciągu do USA za pośrednictwem naszej społeczności wywiadowczej, który wcześniej pracował w badaniach kontroli umysłu w obozach koncentracyjnych. Wierzę, że są pozostałością NSDAP pracy w połączeniu z różnymi gałęziami rządu USA i wojskowych.

Większość moich szkolenia i sesje tortur zostały wykonane w prawo na University of Rochester, NY. Są wykorzystywane do podejmowania mnie do prywatnego pokoju na poddaszu lub ostatnim piętrze biblioteki. Wielkie laboratorium, w którym miałem większość programowania zrobić dla mnie było w Rzymie National Air Base w Rzymie, NY. I zostały również wykorzystane w fotelu Montauk przy Camp Hero Montauk, LI, a także na krześle w Atlancie w Dobbins Air Force Base.

Placówka Montauk znajduje się w obozie Hero intencyjny został wznowiony przez Departament Marynarki Wojennej i działa do dziś.

Zasadniczo istnieją podziemne bazy zlokalizowane na terenie całego kraju. Każdy z nich ma inną funkcję i specjalności. Nie ma placówki w Rochester, NY, Paramus, NJ, Dobbins Air Force Base w Atlancie, Camp Hero w Montauk, Li i wiele innych. W Paramus, NJ Placówka jest gdzie robią programowania seksu dla wielu kobiet agentów. W większości przypadków, 99% z nich to mimowolne czynniki płci i kurierów, którzy zostały podniesione w ramach różnych projektów kontroli umysłu.

EL: Jakie są niektóre z rzeczy, programiści kontroli umysłu się zrobić?

AP: Pamiętam, że moja matka rejestrując mnie w trakcie Silva Mind Control, gdy miałem dziesięć. Jest to rodzaj autohipnozy, gdzie można nauczyć się go na różnych poziomach umysłu do samouzdrawiania, relaksacji, wizualizacji, zginanie łyżeczek mocą umysłu, takie rzeczy. Jest to także czas, kiedy widziałem dwa osobliwe wojskowych, którzy okresowo odwiedzać mnie przez całe moje dzieciństwo, w szczególności imprez sportowych. I nie wyjątkowo dobrze w Silva Mind Control (i sport), tak że dwa wojskowe mężczyzn podszedł do mnie i powiedział: „Słyszałem, masz jakieś bardzo specjalne umiejętności. Someday będziesz pracować dla nas”. W tym czasie nie rozumiem, ale później dwaj mężczyźni zorientowali widoczny we wszystkich szkoleń miałem się przez całą drogę mojego roku kolegium. Oczywiście nie wiedziałem, to do moich wspomnień wróciło. Zrobiłem bardzo dobrze na sporcie i wykazać geniusz IQ, ale zacinał tak źle, dopóki nie było w moim dwudziestych, że każdy myśli tylko byłem głupi jock. Jąkanie było spowodowane wszystkie zabiegi elektrowstrząsami.

Pamiętam, spotykali się z elektrowstrząsami wiele razy, są umieszczone w zamkniętych zbiorników wodnych i powiedział do oddychania pod wodą. W związku z I utonął kilka razy i to ożywienie z powodu mojego stworzonych przez siebie basen uzdrowienia w mojej głowie. Nauczyłem się tworzyć własne laboratorium psychicznego poprzez Silva Mind Control, pełen super basen potężny uzdrowienia, które mogłyby uleczyć żadnej szkody. Byłem zmuszony znosić cierpienie nie do uwierzenia, aby osiągnąć nadludzkich wyczynów siły i przetrwania.

EL: Powiedz mi więcej na temat różnych możliwości nadludzkie dowiedziałeś miałeś.

AP: trenerzy nie wprowadził mnie w trans, w którym będę mówił mogłem wyskoczyć drabinie minimalna wysokość. In my mind, wierzyłem, że byłem tylko zeskakując podnóżek lub krótki gzyms. W rzeczywistości, byłem stopniowo doprowadziło do skoku coraz wyższych wysokościach do punktu powodzeniem zeskakując budynków, a nawet z samolotów bez spadochronu.

Gdy w ramach kontroli umysłu, mogę robić co mi kazano robić tak długo jak będę wierzył. I would do 200 lub więcej push up w doskonałej formie, czasami tak długo, jak pół godziny prosto, aż do czasu kazano mi przestać. I podniósł ciężar 545 lbs.on brzana i przysiadów czasie studiów i wiele więcej (500-1500 funtów), podczas gdy byłem na kontroli umysłu w laboratorium szkolenia niedaleko Rochester, NY.

W moich skokach, to tak jakbym spadała jak kot, spokojny i cool bez obawy, ze szczególnym uwzględnieniem takich jak laser tylko na lądowanie.

EL: Czy istnieją inne, jak Ty, którzy mieli podobne szkolenia i doświadczenia?

AP: Myślę, że istnieją tysiące innych dzieci i ludzi, którzy są przyzwyczajeni do końca, a wiele brakuje. Wielu umiera w tym procesie. Są one uważane za zbyteczne. Tymi, którzy mogą przetrwać najbardziej rygorystyczne programowania na żywo się tak zwanych chłopców Montauk. Duncan Cameron jest taka osoba. W ogóle, chłopcy i młodzi mężczyźni są przeszkoleni do kurierów, zamachowców i super żołnierzy, a nawet psychiczne zabójcy. Kobiety są najczęściej wykorzystywane jako środki na płeć. Cathy O ‚Brien historia jest przykładem.

EL: Jakiego rodzaju misjach specjalnych lub eksperymentów podróż w czasie do you remember uczestniczy w?

AP: Były czasy, pamiętam, jest na małe lotnisko Rochester, jest zabierana myśliwiec F-16 samolot i kończący się w południowo-zachodnia część terenu pustyni albo na specjalne szkolenie wojskowe i kursy przeszkodę lub misją zabójstwa. Pamiętam innych mężczyzn w czarnych t-shirty i spodnie tego samego kursu w jednym czasie. Innym razem znalazłem się na kilka lotniskowców na morzu. Po misji wezmą mnie i chciałbym wrócić do college’u po kilka dni lub nawet godzin, nawet nie pamiętając co się stało. Wszystkie te zadania zostały wykonane między czasie miałem 15 lat i do 1988-1992 w głębokim hipnotycznym programowania pamięci usuwane, do niektórych z moich wspomnień zaczęła wracać.

Byłem też nauczył się obsługi różnych rodzajów broni, ładowania, sprzątania, cechy szczególne każdego modelu i strzelali dokładnie cele wielokrotnie i całkowicie bez myślenia, po prostu robi.

EL: Powiedz mi więcej o swoim zaangażowaniu w Montauk Project.

AP: Brałem udział w off strzelać z Montauk Project zwany krzesło Montauk. Zasadniczo krzesło Montauk został opracowany w celu przyznania praw i ducha zero punktu odniesienia dla ułatwienia podróży w czasie. Jakie krzesło w istocie nie jest oddzielenie umysłu od ciała. Operator krzesła myśli i energię drgań jest wybierane przez parasol patrząc anteny powyżej krzesło, przesłane do komputera, na do procesora, a następnie wzmacniany kilkaset razy. Informacje są przesyłane do sieci za darmo kryształów energetycznych ułożonych w okrąg. Wtedy niezależnie od myśli były zwiększone, czyli okresu, wormhole otworzy się w pokoju. Wormhole był tak duży, jak w całej 16-18 metrów, a nawet wystarczająco dużych ciężarówek przejść.

W obozie Hero Montauk, miejsce jest na celowniku ziemi Biorytmy i jest punktem na ziemi, gdzie czas podróży to najłatwiej osiągnąć, gdy ziemia jest to miejsce.

Moja część projektu Montauk krzesło na przetwarzanie moich umiejętności wizualizacji koncentruje się myśleć o konkretnych punktów w historii, które zostały przypisane do mnie. Krzesło jest podłączony do komputera zaawansowany system wzmacniacz i myśli, tak, że gdy myśli czy okres jest wizualizowane, komputer symuluje portal oparty na czasie. Seria czasu portale są wykonane do biblioteki terminów i portale są akumulowane.

Krzesło jest również używany do rozwinięcia niezwykle skoncentrowane myśli trójwymiarowe materializacji na myśli operatorów. Preston Nichols, napisał kilka książek na temat Montauk Project oraz opisuje incydent, w którym Duncan Cameron stworzył potwora, podczas gdy w fotelu Montauk.

Jednym z takich podróży w czasie misji został powołany Project Southern Cross. Służyła ona do wygrania WW2 na rzecz sojuszników. Co rząd USA zrobił przy podróży w czasie było cofnąć się w czasie do 1940, aby pomóc nam wygrać wojnę. Chcemy dostarczać urządzenia łączności, broni i technologii, wykonane w 1940 roku na części. Zostaną one dostarczone do 1940 wraz z kompletnym zestawem rysunków na temat ich obecnie 1940 części. Brałem udział w kilku z tych dostaw, jeden raz został wysłany do Niemiec, a innym razem do Anglii. Nie wolno mi było mówić nikomu, z wyjątkiem dostarczania mojej działki i szybko powrócić do naszych czasów. A to wszystko zrobić w głębokim hipnotycznym programowania, więc nie miałem dużo swobody do zbadania. I nie było dłużej niż dwie godziny dla dostaw.

EL: Czy kiedykolwiek napotkał żadnych kosmitów lub odnotowały cudzoziemców w żadnym z podziemnej bazy wspomnienia?

AP: Z tego co rozumiem Departamentu Marynarki zawarł porozumienie z obcym Greys wymiany technologii dla człowieka kobiet i dzieci do prowadzenia ciężkich doświadczeń hodowlanych. To, co się dzieje teraz w podziemnej bazy niedaleko Miami. Jeden z moich wspomnień najbardziej niepokojące jest eskortowany korytarzem w podziemnym laboratorium i widząc klatek na chickenwire ogrodzenia z kobietami i dziećmi krzyczeć o pomoc. Widziałem cudzoziemców Szary (4-foot tall z nich duże, czarne oczy), a także 7-foot tall gadzie istoty w niektórych z moich doświadczeń. Powiedziano mi, że mam wiele dzieci z obcych doświadczeń hodowlanych. Miałem uprowadzenia z Greys również.

Pewnego razu zostałem wprowadzony do Reptilian jest natomiast w podziemnej bazy kiedyś w 1989/90. Na pierwszy widziałem 7-foot tall człowieka Ayran mężczyznę. Idzie do mnie i widzę, że jego fazach obraz, jak gdyby coś ingerować w dziedzinie energii. On ma coś do urządzenia, na jego pas i mówi mi: „OK, pokażę ci. Następnie popycha niektórych przycisk, a następnie widzę jego zmiana obrazu w 7-foot tall jaszczurki jak stworzenie, które wyglądało jak ważył ponad 400 funtów

I został wprowadzony do grupy istot, które złożyły wnioski do grupy sub z Illuminati. Zostały one wykonane z grupą około 40-50 ludzi, wszystkie 6 „2” lub wyższy, białym i nieokreślonego wieku starszym wieku, średnio 70, ale podejrzewam, znacznie starszych rozważa technologii mają dostęp. One zwołane w sala konferencyjna, że uważam, była w podziemnej bazy, może Camp Hero Montauk. Zasiedli wokół dużego stołu w kształcie piłki nożnej wykonane z drewna. Każdy z wysokim oparciem krzesło było światła na końcu posiedzenia, a każdy miał rodzaj telewizyjnego ekranu i kontroli Panel, który wyszedł> z tabeli. istniał ogromny ekran znajduje się w przedniej części pokoju. mam powody by sądzić, że nie wszystkie Illuminati są ludźmi, ale w rzeczywistości są obce istoty, które wydają się szukać człowieka.

EL: Kto lub co grup myślisz systemem pojawią się tutaj w USA, a nawet na Ziemi? Jak cudzoziemców pasuje do tego wszystkiego?

AP: To jest bardzo skomplikowane, ale w zasadzie istnieją cztery główne wersje lub grupy New World Order, wszystkie z nieco różnych programów. Do pierwszej grupy należą USA i Europie Zachodniej (np. Anglia, Niemcy, Francja i USA). Druga grupa Europy Wschodniej połączonych z Europy Zachodniej i USA. Trzecia grupa to kraje Wschodu, a czwarty jest z Bliskiego Wschodu, Arabii Saudyjskiej, a wszystkie elementy ceny ropy naftowej. Istnieją również wyłączyć grup na świecie (cudzoziemców i przyszłości człowieka nazistowskich w rodzaju nazywane Zardanians, Reptilians, szarości i Dracos), którzy posiadają również strony w NWO planów. W chwili obecnej, starej grupy pieniędzy Europy i Anglii nawiązał współpracę z Die Hard nazistowskiej frakcji, Żydzi i Amerykanie tworzących grupę, która była zawsze znana jako Illuminati i powiązanych tajnych stowarzyszeń. Ta duża międzynarodowa grupa kontroluje media, policja, wojsko, itd. Illuminati jest także częścią planu NWO, który obejmuje członków, takich jak George Bush, księcia Karola i innych wysokich rangą osób.

W odniesieniu do cudzoziemców, myślę, że większość obcych Greys są albo z jego upoważnienia lub we współpracy z Reptilians, Dracos i Iluminatów, w oparciu o niektóre z moich doświadczeń i wspomnień, które wciąż powracają do mnie. Niektóre grupy Grey są w konflikcie z Reptilian / programu Draco i robi własne rzeczy (ludzi / szary programy hybrydyzacji) tak mówić. Ich program dostanie się do ciężkich spraw duchowych mających do czynienia z nabycia ciała emocjonalnego i zdolność wznieść się do wyższych wymiarów. Wykorzystują ludzi, aby tego dokonać za pośrednictwem ludzkiego / hybrydy obcego. Ludzie mają kluczowe z punktu widzenia istoty o potrójnym lub jedność bytu fizycznego, emocjonalnego i duchowego. Inne cudzoziemców utraciły tej jedności jest (ze względu na upadek z łaski), hamując tym samym ich rosnącej na wyższe wymiary, lub zmieniających się na wyższe poziomy. To wróci do pierwotnego buntu Luciferic, upadłych aniołów i różnego rodzaju konflikty między gatunkami.

EL: Kiedy zacząłeś pamiętając swoje wspomnienia? W jaki sposób można też przerwać programowanie ich zainstalować?

AP: Niektórzy z moich pierwszych wspomnień utwardzonych, podczas gdy żyłem ze współlokatorem w Atlancie w 1996 roku. Poszliśmy do kręgielni i zobaczyłam duży znak w kształcie człowiek ubrany jak reklamy Rhino „Bowl piłki Rhino. Wywołał mnie do pamiętając, że „Rhino” to nazwa mojej nazistowskich obsługi zadzwonił do mnie. Mój współlokator usłyszała mi powiedzieć outloud „Jestem Rhino-nazywali mnie Rhino. Dostał podekscytowany i od razu zapytał mnie: „Skąd wiesz, że?” Miał poważne obawy patrzeć na twarz i przechowywane wypytywać. W jego reakcji, później zdałem sobie sprawę, że cały czas był jednym z moich wynajętych programistów i obsługi. Początkowej uruchamia pamięć, że na powierzchni było retrospekcji mnie jest prądem i wstrząśnięty i krzycząc z bólu w jednym z moich licznych sesjach tortur.

Potem, że po pierwszej pamięci inne wspomnienia rozpoczęte przez wyciek. To było jak mój umysł był chronionego i wspomnienia podświadomości zaczęły przeciekać przez. Mój umysł programistów kontrolera świadomie zbudowany mur wokół mojej pamięci, tak że nie będę pamiętać. Kiedy zacząłem przypominając kawałki, będę pisać notatki do siebie i je ukryć. Potem znajdę moje notatki, po tym jak zapomniał wszystko, ponieważ moja współlokatorka była proekologiczna że mam pamiętać. Więc byłby wielokrotnie umieścić mnie w trans, wymazać wspomnienia i chcę zapomnieć, co miałem tylko pamiętał. Ale potem wszystko się zawaliło, bo celowo ukrył notatki i udawał, że nie wiedziałam na mój współlokator. Myślałam, był przyjacielem i okazało się, że był tylko wynajęty do innego kontrolera i obsługi, aby mnie w programu.

Pamiętam, że w przeszłości nawet nie wspomnę na moje sny przez dziesięć lat. Ale teraz rzeczy wracają. Ja działam na oczyszczanie ciała, aby pomóc wyczyścić umysł i dostać z powrotem moje umiejętności.

EL: W jaki sposób zachować kontrolę ogólnego tych osób, które były i są nadal w projektach kontroli umysłu?

AP: istoty ich taktyki kontroli rozbitego umysłu w młodym wieku. Pociąga to za sobą proces uraz, tortury, zniszczenia i upokorzenia na ten temat. Procesu jest różna dla każdego, ale w istocie idą do podświadomości i dowiedzieć się, co najbardziej osobiste części jesteś. Potem w zasadzie użyć przeciw tobie Break You Down and rip your mind siebie. Co się dzieje, to jest: osoba fizyczna, która posiada specjalne zdolności umysłowych jest zaznaczone w bardzo młodym wieku. (Bardzo często są one z rodzin wojskowych lub z wielopokoleniowej rodziny Satanic nadużyć rytualnych-EL) Następnie są one poddawane różnych etapach strach i przerażenie, aby rozpocząć oddzielić je od swoich własnych umysłów. Jest to proces stopniowego dysocjacji i segmentacji umysłu i osobowości.

One w stanie kontrolować swój umysł poprzez różne skomplikowane techniki hipnozy i poleceń, aż tworzą idealny Kandydat. (Patrz Greenbaum Przemówienie DC Hammond) oni program, który coś zrobić, to usunąć pamięci. Zasadniczo ich program twój umysł jakby komputer. Po ich zainstalowaniu magiczne słowo, wszystko, co musisz zrobić, to powiedzieć, a ty jesteś pod ich kontrolą. Dzieje się tak od najmłodszych lat, tak jest łatwiej kontrolować je, jeśli są klimatyzowane i odłączyć na kilka osobowości.

Inną metodą kontroli jest to, że wysłać w szczególnych ludzi w waszym życiu, obsługi i sterowniki, które stanowią jak przyjaciele, nauczyciele, „deprogrammers”, współlokatorów, kochanków, itp., które są rzeczywiście spółdzielnie dla projektów kontroli umysłu. Niektóre spółdzielnie sypialna, który nawet nie wie, wykorzystywane są one do pewnego stopnia. To sprawia, że trudno ufać nikomu w tym momencie.

EL: Czy coś jeszcze może pan powiedzieć na temat tych projektów i porady dla innych, którzy przeszli przez podobne doświadczenia, podobnie jak można je uwolnić od wpływów?

AP: Dla tych, którzy chcą wyjść z wpływem programów kontroli umysłu, trzeba mieć silny instynkt walki do tego, co słuszne, niezależnie od tego, co inni robią. Twoja klatka jest tylko ten, który Ci zbudować dla siebie. Muszą Państwo połączyć się z najwyższym siebie przełamać zła, które jest wokół nas, a nie poddają się czynić zło tylko dlatego, że wszyscy to robią. Zachować podstawowe poczucie dobra i zła .

Wszystko wraca do podstawowego konfliktu podstawowe dobra i zła. To jest jak z ciemnymi siłami mocy planety, w tej chwili próbują oszukać ich drodze do nieba lub wymiary większe.

About grawitacja44

Niezalezny Instytut Badan Nad Otaczajaca Nas Rzeczywistoscia

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

