//
you're reading...
GALERIE, TEKSTY

Kidnapping-„Politycy” kradli dzieci z Haiti ZATRZYMANO 10 PODEJRZANYCH


Czy (alien-obcy) i znani nam politycy z telewizji sa w to zamieszani ? Czy ma to jakis wspolny związek ?

[Kidnapping-Amerykanie_sprostowanie]-grupa wykorzystujaca sytuacje to nie ameryka,sorry,tekst ten nie jest skierowany przeciwko ameryce i jej redzennym mieszkancom ale do Znanych politykow z telewizji … wiadomo które to osoby…które angażuja w ten proceder 1000-ce (sponsoring)

Celem tego tekstu jest naprowadzenie waszej świadomości  że istnieje niebezpieczna grupa „ludzi i istost”  która ma kryminalne zamiary wobec ludzkości …

(Tekst zawiera bledy gramatyczne i tu nie oto chodzi…)

Stany Zjednoczone uczestniczą i to nie od dzisiaj są  zamieszane w kradzierz dzieci (Kidnapping),chodzi tu o pedofilie,seksualne wykorzystywane dzieci do tajemnych celow miedzyinnymi rytóałow satanistycznych.Kilka dni temu nasza grupa G44 wyslala posta do popularnego polskiego tabloidu , gdzie zostalismy kompletnie wysmiani zignorowani.I prosze bardzo poniższego newsa zamiescił TVN24.Jak widać jest to fakt i jest on wierzchołkiem wielkij makabry.To co moge dodać do siebie za tym stają ogomne pieniądze i o czywiscie sponsorzy.Po obejrzeniu pewnego dokumentu gdzie link jest tutaj i oczywiscie jest to niezbitym faktem http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=9029614 tego co ten pan tam opowiada jesli chodzi o „gabinet cieni” czyli mkultra,bankierzy,rotschildowie i 13 klonopodobnych rodzin (Bloodline) gdzie tym procederem steruje kilkuosobowa grupa (elita światowa) która angazuje w to tysiące osób gdzie głównym motorem napędowym jest pieniądz z zapewniniem „korzystnej posady” ,krótko pisząc sponsoring.Jak się sprawy rozłożą to zależy odwas_gabinet cieni idzie do przodu i oficjalnie tego typu informacje możecie widzieć w oficjalnych mediach.Tak krótko mówiąc „ONI” oficjalnie się z tym wychylają.Więc posyłam was tutaj na strony „dawid icke” gdzie w jego przemówieniach jestta tematyka delikatnie poruszana , oczywiscie jest to bardzo ciężka materia .Część z was bedzie to zalicząła do teori spiskowej ale zapewniam was niema czegoś takiego jak historia spiskowa i cala prawda bedzie sie wylaniala powoli wam na oczy.

Chciałbym was tez ostrzec przed jakimis dziwnymi zrzeszeniami -fankluby UFO  i.t.p. Dla mnie osobiscie nie wszystkie ale czesc tych dziwnych zlotów fanów UFO jak i w polsce ale i na calym swiecie dziala na poziomie coś  w stylu organizacji religijnych ale nie jest to tym samym tworem co religia/sekta.Z doniesien z naszych badań nad otaczajaca nas rzeczywistoscia wylaniaja sie zatrwarząjące wnioski jesli chodzi o obecna sytuacje na swiecie .Jak wiadomo (obcy-alien) jest ich wiele „klonow” ci pozytywni i negatywni.Ale co wam tu chce wyjasnic i przestrzec.Uwarzajcie na te istoty ! Jak wiadomo „ONI” sa zaawansowani technicznie (nie koniecznie duchowo – tak jak to propaguja ruch UFO) od nas i jest to bezprecedensem… posiadaja technologie teleportacji/nasladowanie głosów/zmiennoksztatnosć/  czyli to czego mozecie sie dowiedzieć w różnych „dziełach” religijnych to czym kiedys i dalej starzy ludzie nazywaja to demonami-dżinami-alladynami i tym podobne nazwy_ no niewarzne wiadomo o czym mowa.Do czego zmierzam USA wspópracuje z (alien-obcymi) ,są bazy podziemne na terenie usa jak i w innych zakontkach (miedzy innymi lotnisko w Denver).Są doniesienia dzieci porwanych przez „te grupy” które sie wydostaly z tych kregów.Dzieci te zdją relacje że uczestniczyl w satanistycznych rytuałach (orgie seksualne) ,chodzi tu o wytworzenie jakis emocjonalnych czestotliwosci wibracji do uruchominia tzw. ” wyrzszych procesów komunikacji” / … wiele dzieci jest zabijanych w tych rytualach .Prosze też zwrócić na wątki w bibli jesli chodzi o skladanie dzieci z ofiar – a jest tam wiele opisow dotyczących rytóałów kananejskich-babilonskich.

TVN24 napisał

Amerykanie (okultystczne grupy masonskie) kradli dzieci z Haiti
ZATRZYMANO 10 PODEJRZANYCH

Reuters
Władze Haiti aresztowały 10 obywateli Stanów Zjednoczonych, podejrzanych o próbę nielegalnego wywozu dzieci po trzęsieniu ziemi z 12 stycznia. Pięciu mężczyzn i pięć kobiet zatrzymano w piątek pod granicą z Dominikaną w towarzystwie 31 dzieci w wieku od 2 miesięcy do 12 lat.
Haiti: Rośnie liczba gwałtów

Rośnie przemoc, w tym zwłaszcza liczba gwałtów – takie niepokojące… czytaj więcej »
Amerykanie nie chcą płacić za leczenie Haitańczyków?

Stany Zjednoczone zawiesiły loty wojskowe z Haiti z ciężko rannymi… czytaj więcej »
– To kradzież, nie adopcja – powiedział haitański minister spraw społecznych i pracy Yves Cristallin. Tłumaczył, że do adopcji haitańskiego dziecka wymagana jest zgoda urzędu ds. opieki społecznej. Amerykanie nie mieli właściwych dokumentów.

Chcieli je zabrać do sierocińca?

Obywatele USA wraz z dwoma domniemanymi haitańskimi wspólnikami w sobotę trafili do aresztu w Port-au-Prince. Według AP zatrzymani tłumaczyli, że chcieli zabrać dzieci do sierocińca w Dominikanie.

Od tragicznego trzęsienia ziemi na Haiti z 12 stycznia do adopcji przekazano wiele haitańskich dzieci. Amerykańska administracja apelowała do swych obywateli oczekujących na adopcję o cierpliwość wobec procedur, które pozwolą na uniknięcie błędów i przemyt

=====================================================

Proszę zwrócić uwage na te fotografie _ był czas ze bylo glosno w mediach o tej osobie i napewno znacie tą twarz…Prosze zwrócić na reptalianskie (kocie-gadzie) oczy tej dziewczynki.Zdjecia te sa w google _ czy ktos to przerobil na photoshopie czy zrobił glupi zart to tego to niewiem _ ale warto spojrzec na te sprawe z tego punktu widzenia czyli „madaleine-rytualy stanistyczne-reptalian-gadzie oczy” _ moze ktos z was znajdzie wiecej tego typu schematow ….

=====================================================

Inny schemat czyli cos co bylo juz poruszane w tym blogu ,czyli doniesienia dzieci ktore uczestniczyly w rytualach,porwaniach przez obcych, relacje opisy jakie one mówily to bylo to ze wiedzialy male dzieci takie jak one ale nie dokonca byly dziecmi rasy ludzkiej to chodzi o hybrydy czy cos w tym stylu  .Dzieci te spostrzegaly u swich rowiesnikow hybryd wlasnie kocie-gadzie oczy cos takiego jak widzicie powyzej „zdjecie madaleine” ___ ponizej widac rysunki relacje dzieci uprowadzonych __ wiecej zdjec tutaj : http://www.aliensandchildren.org/

Reklamy

About grawitacja44

Niezalezny Instytut Badan Nad Otaczajaca Nas Rzeczywistoscia

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: