//
you're reading...
TEKSTY

Czy jesteśmy sami we Wszechświecie? (Clifford Stone/Robert Dean)


Czy jesteśmy sami we Wszechświecie?

Sierżant Clifford Stone – konsultant armii ds. UFO, emeryt
Robert Dean – analityk wywiadu NATO,emeryt.

http://www.youtube.com/watch?v=rSfacdjTh4I

Przez 22,5 roku służyłem w wojsku amerykańskim, na przełomie 10 lat zostałem wiele razy zapytany o serwis jako konsultant w oficjalno/nieoficjalnych przypadkach mających do czynienia z UFO.W rezultacie mojego zaangażowania doszedłem do wniosku, że rząd amerykański wie więcej na temat UFO niż mówi społeczeństwu.Zaangażowane są obce inteligencje, mówimy tu o bardzo zaawansowanej technologii.
Zorientowałem się, że w pewnym stopniu jest prowadzony dialog z tą inteligencją.Są prowadzone poczynania, aby pozyskać tę technologię w celu zaadoptowania jej do naszej obecnej.Zostało mi powiedziane, że zrobiliśmy to w celu bezpieczeństwa państwa.Powstał też oficjalny programdezinformacji.Zostało to zrobione nie patrząc na to, jakie to będzie miało oddziaływanie na świadków i ich rodziny.To doprowadziło do mojego negatywnego podejścia do tego programu i chęci zaangażowania.Szczerze wierzę w to, że żaden rząd nie ma prawa niszczenia życia ludzi, którzy mu służą.Podczas mojej służby doszedłem do wniosku, że nie chcę brać udziału w takim programiei moje nastawienie do tego przerodziło się w negatywne.Zacząłem mówić otwarcie na ten temat, co doprowadziło do prób niszczenia mojej militarnej kariery.Byłem straszony, moja militarna emerytura była na szali, albo że będę postawiony przed sądem wojskowym.Jak wiecie próby te okazały się nieskuteczne. W pewnym momencie został przyłożony pistolet do mojej głowy i powiedzieli mi, że zdażają się wypadki na ćwiczeniach.A to zakończy tę głupiąsytuację na zawsze.Stanowczo wierzę, że ci którzy służyli w rządzie amerykańskim i byli zapoznani z prawdą, mają moralną obligację w stosunku do świadków UFO,prawdziwych poszkodowanych w związku z tym fenomenem. Ujawnić raz na zawsze tę politykę i odkryć prawdę, że nie jesteśmy sami we Wszechświecie.Robert Dean posiada świadectwo kwalifikacji długie na mile, w latach 1963-1967 służył w
Kwaterze Głównej Sił Sojuszniczych NATO w Europie.Był analitykiem wywiadu z „kosmicznym” najwyższym stopniem wtajemniczenia.Zaczęło się dla mnie w 1963, kiedy zostałem przypisany do Kwatery Głównej Sił Sojuszniczych NATO w Europie.W lecie 1963 zostałem przypisany do operacyjnych dywizji. Później zostałem przypisany do „pokoju wojennego”i otrzymałem „kosmiczny” stopień wtajemniczenia,który był i jest najwyższym stopniem wtajemniczenia NATO.Kiedy byłem przypisany do „pokoju wojennego” dowiedziałem się, że śledztwo rozpoczęło się w 1961, wszyscy o tym mówili,plotkowali o tym. Tematem było UFO, to mnie zaintrygowało.Kiedy to śledztwo było doprowadzone do końca i opublikowane w 1964, ciągle pracowałem w „pokoju wojennym”.Miałem dostęp do tych dokumentów. Miałem szansę czytać te dokumenty i muszę się przyznać, że od tej pory moje życie nie jest takie samo.Czytałem raporty z pierwszej ręki, potwierdzone przez NATO, wojskowe materiały mówiące, że UFO nie tylko są prawdziwe,ale reprezentują coś przekraczającego wszystko, co mogłem sobie wyobrazić wcześniej.Kiedy dochodzenie się skończyło w 1964 została wyciągnięta konkluzja, że są cztery różne grupy ET odwiedzające nas.Z tych czterech jedna wygląda dokładnie tak jak my, mogą usiąść obok ciebie w restauracji, samolocie, kinie i nie zorientowałbyś się.I ta grupa drażniła wojskowych najbardziej, że ci ludzie „skądś” mogą chodzić po korytarzach dowództwa albo Pentagonu.Pewnego dnia sierżant na lanchu stwierdził: „Czy zdajecie sobie sprawę, że mogą być nawet w Białym Domu?”.Wybuch śmiech, bo przez lata doszliśmy do wniosku, że są nieodpowiednio zajmowane stanowiska w Białym Domu.Mój punkt do jakiego dążę, że Obcy mogą być tutaj, drażniło wojsko, ponieważ jeśli nie byłeś paranoikiem zanim dołączyłeś do szeregów,to szybko zostałeś wytrenowany zostać jednym z nich. To jest naturą wojskowego rozumowania być paranoikiem.Ale to jest tylko część tej historii. Kształt konkluzji z 1964, że były cztery grupy, międzyplanetarne, niektóre międzygwiezdne i nawet pewne mogły być
z innych galaktyk.Kiedy przeszedłem na emeryturę w 1976, wielu z naszych militarnych ludzi doszło do wniosku, że nie mamy do czynienia z odwiedzinami ludzi z innych planet albo układów gwiezdnych. Doszli do wniosku w 1976, że niektórzy z tych wizytorów pochodzą z innych wymiarów czasoprzestrzeni.Dowody jakie zebraliśmy i powtarzające się przykłady jakie nam dostarczyli, nie są przypadkiem, przedstawiają bardzo jasno
po czasie, że istnieje jakiś program, proces. Zademonstrowany wiele razy, że są zdolni manipulować materią i czasem.To naprawdę potrzęsło naszymi naukowcami. Dzisiaj mamy wielu naukowców i fizyków kwantowych, którzy mówią o wielowymiarowości.W Nowym Jorku jest wyśmienity naukowiec Michio Kaku, który napisał wspaniałą książkę „Hyperspace”, w której jest mowa o 10 wymiarach.Nie jestem fizykiem, żeby wytłumaczyć czym jest wymiarowość, ale myślę, że może istnieć inteligencja skądś indziej,pojawiająca się w naszej rzeczywistości.Jest to wstrząsające w kręgach tradycyjnej nauki. Mówię o tym otwarcie, ponieważ jestem przekonany.łamię moją przysięgę za każdym razem, kiedy o tym mówię, robię to celowo,ponieważ czuję bardzo mocno, że Amerykanie nie tylko powinni znać prawdę, ale potrzebują znać prawdę.Prawda jest bardzo prosta, nie jesteśmy sami i nigdy nie byliśmy, jesteśmy częścią nieskończonego Wszechświata wypełnionego inteligentnym życiem.Myślę, że jest to ekscytujące, nie przestrasza mnie to.
Konkluzja dochodzenia z 1964 była taka, że jak byliby nieżyczliwi dla nas, to wyczyściliby tę planetę, zostalibyśmy wyeliminowani dawno temu.Dowody historyczne przedstawiają, że byli z nami dawno temu, i myślę, że mamy intymne powiązanie przynajmniej z jedną z tych grup.Grupą, która wygląda tak jak my i w tym punkcienie nie lubię słowa „Alien” (Obcy), myślę, że „Alien” nie jest odpowiednim określeniem.
Powinni być uważani jako rodzina, jesteśmy spokrewnieni, myślę, że mają jakiś wpływ na naszą obecność tutaj.Myślę, że przyszedł czas na spotkanie naszej rodziny, jest to już niedaleko, a ludzie nie są gotowi.Jednym z powodów, dlaczego mówię o tym tak otwarcie jest to, że w jakimś małym procesie mogę ludzi przygotować na to.Ponieważ wierzę, że jak zaakceptujemy tę rzeczywistość, zrozumiemy ją,pozbędziemy się strachu, to przyniesie ona rozwój ludzkiej świadomości.Która naprawdę przygotuje nas, aby iść tam i zająć nasze miejsce w nieskończonej wspólnocie życia.

Mirror Link: http://grawitacja44.my-place.us/2010/02/23/35/

About grawitacja44

Niezalezny Instytut Badan Nad Otaczajaca Nas Rzeczywistoscia

Dyskusja

7 thoughts on “Czy jesteśmy sami we Wszechświecie? (Clifford Stone/Robert Dean)

  1. I’ve been surfing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It’s pretty worth enough for me. Personally, if all web owners and bloggers made good content as you did, the internet will be a lot more useful than ever before.

    Posted by click here | Czerwiec 28, 2012, 8:54 pm
  2. Very nice article. I definitely love this site.

    Thanks!

    Posted by best affiliate tools | Sierpień 24, 2012, 10:37 pm
  3. Wow, that’s what I was looking for, what a data! existing here at this weblog, thanks admin of this site.

    Posted by top ads | Wrzesień 5, 2012, 5:34 pm
  4. Damit bringen solche Sex Camss live fr alle etwas.

    Posted by sex chat | Kwiecień 10, 2013, 3:41 am
  5. However, taking a dieting yellow stool pill usually does not lead to sustained weight loss or create a
    calorie deficit is unnecessary or at least it can be 1 small glass of wine.

    You may have to start off gradually with the exercising, by
    doing small amounts of exercise every day. It is darkest before dawn.

    Posted by Cornell | Czerwiec 4, 2013, 6:32 pm
  6. I got this site from my friend who told me about this web page and now
    this time I am browsing this site and reading very informative
    articles at this time.

    Posted by les experts manhattan saison 09 streaming mixture | Czerwiec 29, 2013, 12:33 pm

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: Michio Kaku: Time Travel, Parallel Universes, and Reality | TravelMeister.info - Luty 23, 2010

Skomentuj

