//
you're reading...
GALERIE, TEKSTY

Obama! kocham cię! Mam nadzieję, że zalegalizowanie konopi może uratować ten kryzys finansowy!


[Oczywisie roślina ta jest lekiem na wiele chorób i zrobimy kolejnego newsa jeśli chodzi o tą tematyke,a to co narazie widać jest tylko „podkładem”]

Taki wpis widniał może nadal widnieje w  oficjalnym profilu popularnego serwisu społecznościowego  http://www.myspace.com/barackobama


Translator google: http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=pl&sl=en&u=http://www.myspace.com/barackobama&prev=/search%3Fq%3DObama%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DG&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhgvjHu4DLYGkDUj7S_TQz4clviY8w

Obama! kocham cię! Mam nadzieję, że zalegalizowanie konopi. konopi może nas uratować w ten kryzys finansowy! możesz zrobić czegokolwiek z konopi, to stworzyć jeszcze więcej miejsc pracy, pomoc chorym, trzymać ludzi przy zdrowych zmysłach ich zajęty życia. istnieje sposób wiele programów do legalizacji.
Myślę, że Państwa dobrobytu codziennego i naprawdę umieścić wszystkie moje nadzieje w Ci przypomnienie mnie i mojej rodziny, by dobrze funkcjonować i rozwijać się to najpełniejszy i najbardziej ekologiczny. Możemy uratować świat, po prostu muszą ze sobą współpracować w zespole! you are great, Make It Happen!

(kliknij na obrazek aby powiększyć)

Czytając dalsze wpisy możemy wywnioskować jak bardzo jest zahipnotyzowane młode społeczęństwo.Jak ideologia robi pranie mózgu możemy obejrzeć się za siebie czyli dokumenty historyczne.One pokazują nam czym był kult wodza czyli to co robił Hitler-Stalin-Nkwd-Polpot-Nicolao Czaoczesku.Czy historia przeszłości ponownie zostanie wskrzeszona ? ___ prawdopodobnie tak .Ludzie którzy stoją za Obamą są niesamowicie inteligetni ,posiadają pewnego rodzaju wiedze „psyhologiczną” a chodzi tu o behawioryzm  gdzie elita studiowała setki lat zachowania ludzkie i przekazywana „tego typu wiedza” była z pokolenie na pokolenie.Tajna elita bo temu tajna że są ta ludzie którzy stoja za obamą (te same rodziny królewkie które działały w stedniowieczu-obecni ich potomkowie).Behawioryzm jest próbą zastosowania ścisłych, znanych z nauk przyrodniczych metod badawczych do badania ludzkiej psychiki. Behawioryzm doprowadził do ulepszenia metodologii nauk psychologicznych, kładąc nacisk na statystyczne zależności między obiektywnie mierzalnymi bodźcami i reakcjami. W swej złagodzonej postaci w dużym stopniu współtworzył współczesną teorię uczenia się, psychologię poznawczą oraz psychologię społeczną.Behawioryzm stosowali znani nam zbrodniarze wojenni wyrzej wymienieni.

Wybarne komentarze pokazujące jak młodzi ludzie są „wciągnieci” w system i jak bezgranicznie wierzą ideologi :
Taniiia ♥
Jan 26 2010 7:56 AM
Obama Mam nadzieję, że wygra nie tylko dlatego, że wasze opinie są dobre, również dlatego, że jesteś cool mojej rodziny zebrały się w moim domu i postanowiliśmy do głosowania dla Ciebie więc miejmy nadzieję, co moja rodzina uważa za ważne dla świata

—-

Bell ♥
Jan 26 2010 7:55 AM
MARYLAND LOVES YOU OBAMA .. i szukali FORWARD TO ZMIENIC.
—-

Havok ™
Mar 26 2009 7:20 PM
yea OBAMA ur człowieka
Czuję się bezpieczniej z u pod kontrolą państwa

—-

Shushy
Mar 26 2009 5:58 PM
Mam nadzieję, że pomoże, nas biednych ludzi, którzy nie robią wystarczająco dużo pieniędzy, aby nasze domy, zamiast na foreclosures …. Wiele błogosławieństwa dla ciebie i rodziny ….

—-

Evan *
Mar 26 2009 7:10 PM
Ufam Tobie !!!!!!!!!!!!!!!!!
—–

tylko yingyang
Mar 26 2009 7:10 PM
Obama swój człowiek ja i moja rodzina głosowała dla Ciebie i ineed kilka porad i chcą zostać piosenkarką, a ja co recond CD, ale ja dont znać jak się sprawy i na CD i uzyskać nevous kiedy idę śpiewać duży Tłum, co należy zrobić i potrzebujesz kogoś, aby mi pomóc, ale ja nie zrobił w jaki sposób zwracać się do tak ja przyszedłem do was tak, proszę mi dać kilka rad

—-

26 marca 2009 7:12 PM
Robisz wspaniałą pracę

—-

25 marca 2009 4:40 AM
Im tylko 14 tak ja nie zrobił dostać do głosowania haha. ale w ponownego wyboru (jeśli biegnie [proszę]) będę głosował za, że mam za tobą przez całą drogę. Proszę tylko napisać be back to znaczyłoby wiele dla mnie. Dzięki za to, co wszyscy gotowi zrobić dla tego kraju, you are my hero.

—-
25 marca 2009 4:43 AM
Witam, panie prezydencie! My name is Irma. Chcę powiedzieć, że jestem super zadowolony Stimulus Bill dostał pakiet przeszedł, i chciałbym to meet you someday. I am sorry I missed you, kiedy wyszedł tutaj z CA. I służył w US Navy od stycznia do lipca 2001 r., więc dopiero za 5 miesięcy, ale pamiętam to dobrze. Proszę dać mi znać, jeśli którykolwiek z community colleges otrzyma żadnych dodatkowych pieniędzy, aby zajęcia bardziej przystępne, lub książek i materiałów o bardziej przystępnych cenach, jak większość z nas studentów ubogich. Jestem bezrobotny, w tej chwili, i spodziewając się dostać SSI.

Dziękuję za uwagę.

Z poważaniem,
Irma Jordan
—-

25 marca 2009 5:20 AM
Chciałbym tylko powiedzieć, you have been doing a great job. Wiem, że zadanie jest trudne i szanuję, w jaki sposób awansowała w nogi od pierwszego dnia. Byłem na stacji benzynowej na drugi dzień. To był znak wykorzystać do licznika i wyróżniane jak podpisał Pan ustawę o opiece zdrowotnej. Który spowodował podatku na wyroby tytoniowe wzrośnie. Oczekuję, że w odniesieniu do spraw, które robią próbę poprawnego nie będzie się podobać wszystkim. Rozumiem, co to znaczy, kiedy mówi wszyscy muszą ze sobą współpracować. Keep up the good work i doceniam wszystko, co było dotąd. Będzie tylko lepiej!
—-

25 marca 2009 5:17 AM
Oto jest pytanie, wiem, że dużo się zastanawiać ,…. KIEDY George W. Bush Going To Be sądzony za Zbrodni Wojennych, i zdrady? Kiedy on i Dick CHENY SWING FROM z najwyższych drzew w ?,…. LAND Chcesz, aby rozwiązać problemy gospodarcze ?,… put that na pay per view ,…. cały świat będzie zapłacić, aby obejrzeć.

—-

25 marca 2009 7:37 AM
Panie Prezydencie wierzę, że USA musi być w czołówce światowego produktu, musimy się na to, Może nie powinniśmy się martwić o dużych korporacji nie, ale skupić się na zdjęcie w powiększeniu. Osób i małych firm, a nie korporacje nie. Biznes Evolution teoretycznie musi działać dla nas wraca szybszym tempie. Firmy nie, nie ma wstydu w tej sprawie. Jestem zadłużony zaledwie 5-6 grand, możesz mi pomóc. Zamiast zapłacić kaucję dla korporacyjnych sponsorów kampanii może moglibyśmy użyć tego zdrowia na poziomie krajowym lub na rozruch paliw alternatywnych, lub coś dla całego świata. Wszystkie Pytam się dla sprawiedliwości. Ale ja jestem tylko na barmana pracy, które chcą otworzyć własny bar i klub nocny. Sir Thank you for your time I know it’s precious.

Your Friend
-Steve
—–

25 marca 2009 3:36 PM
im so happy for you Obama, wiem, że was’nt nikt oprócz Boga, który cię stać się naszym prezydentem. Moje dwie dziewczyny są szalone nad tobą. Mówi się do mnie cały czas mama Obama nie 4 no dramat. Mam nadzieję, że wszystko jest dobrze ya. Chcę, żebyś wiedział, że ty i ur rodzina są zawsze obecni w moich modlitwach. Bóg kocha yo i my również.
—-

25 marca 2009 3:44 PM
Po prostu chcesz powiedzieć, że kocham to, co miał do powiedzenia w nocy a ty tak prawym Thoses Republikanów musi mieć krótki okres i wspomnienia Jak heck do większości ludzie oczekują dla Ciebie naprawić rzeczy tylko nieco ponad 2 miesiące. Come on people AMERYKI-Uważam, że jej zajmie trochę czasu, aby rozwiązać problemy, które mamy i ludzie po prostu trzeba dać czas i Pomoc, aby uzyskać wszystko wróci do normy. Dont get me wrong, To Me You Still My Hope i dołożę wszelkich starań, aby zachować HOPE aliVE.God was błogosławi Pan Przewodniczący
—-

Tego typu wpisów jest „25 126668 comments” !!!

… i to jest przerażajace jak wielkie masy ludzkie nie są świadome co to Monsanto-CodexAlimentarius -RFID-NWO-Rotschild i reszta agendy-eugenika-hitlerowskie obozy koncentracyjne

Magia Obamy – Czy Obama jest zwiastunem III Wojny Światowej? Obama sprowadzi koniec świata ?

Wyborowi Baracka Obamy na 44. prezydenta USA towarzyszą nie tylko wielkie nadzieje,ale w wielu przepowiedniach jak np. bibli  jest uwarzany za antychrysta.

About grawitacja44

Niezalezny Instytut Badan Nad Otaczajaca Nas Rzeczywistoscia

Dyskusja

One thought on “Obama! kocham cię! Mam nadzieję, że zalegalizowanie konopi może uratować ten kryzys finansowy!

  1. A person necessarily assist to make seriously posts I might state.
    This is the very first time I frequented your web page and so far?

    I amazed with the research you made to make this actual submit amazing.
    Magnificent activity!

    Posted by MAR | Luty 14, 2014, 10:22 pm

Skomentuj

